torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning.


Uppklädd och fin inför 1:a skoldagen på 1:a klass

Igår var det en riktig tung dag. Adriàns och Gabriels skola hade skolavslutning igår. Trodde inte att det skulle kännas så svårt att se Adriàns klass men när jag såg dem komma gående där på skolgården brast det för mig, mitt hjärta gick sönder i en miljon bitar och det gjorde så ont, så ont. Du skulle ha gått där med de andra, skulle ha vinkat till mig så fort du såg mig bland de andra föräldrarna. Varför fick du inte vara med? Varför? Du skulle varit lika glad som du var när du började 1:a klass. Alla barnen var så fina och glada, din klass både dansade och sjöng och jag kunde se dig där bland dina klasskompisar, bredvid din bästis Albin. Jag kunde se hur ni två satt och fnittrade och hade roligt. Vad jag saknar dig min ängel, vill ha dig hos mig, krama och pussa dig.


Första skoldagen augusti 2009


Du trivdes så bra i klassen.




Gabriels klass sjöng också, de var jätte duktiga. De hade gjort egna flaggor och plockat blommor. Han var så glad att det var sommarlov och inte skulle vara på dagis.


Så här fin är det hos dig.

Mamma älskar dig och saknar dig min ängel.

5 kommentarer:

  1. Så fint..men så fel att han ska vara där, att vi inte får ha dem hos oss mer. Jag kommer aldrig att kunna vänja mig vid tanken, jag inser det...Leos skolavslutning är nästa vecka, på torsdag, och jag har haft ångest över det sen Anthony lämnade oss, började tänka på sådana situationer på direkten nästan. Ångestladdat också att gå och leta avslutningskläder, till bara ett barn, när jag brukar göra det till två. Leo har blivit hämtad och lämnad varje dag, jag har inte vart på skolan sen allt hände, jag får sån ångest. Men nästa vecka måste jag ju, jag måste ju för leos skull...vill bara att dagen ska vara över...

    Många kramar...

    SvaraRadera
  2. Titti11.6.10

    En ros till dig på skolavslutningen min älskade Adrian!
    Du var så duktig i skolan...
    Titti älskar dig och saknar dig mycket!
    Te quiero mucho papi!
    Titti


    ______8″=,,88,
    _____8″”=”"8′__”88a88′
    .._.;88m a8___,8″”_”8
    __”8″‘__”88″__A”_____8;
    ___”8,__”8___8_______”8,
    ____”8___8,__8,_______”8
    _____8,__”8,_”8,_______8,
    _____”8,__”8,_”8mm”"”"”"8m.
    ______”8,am888i”‘___ 3,mm”
    ______,8″___8″__ 3.m888″
    _____,88P”"”"” 3I888888
    ________________”I888_
    __________________”I8,
    ___________________”I8
    ____________________”I8_
    ________,mmeem.m”"i,_I8″”__,mmeem,’.
    _______m”"____._”8.8_I8__,8″___.__”88
    ______i8__._’__,mi”"8I8_,8_._’__,8″_88
    ______88.’_,mm”"____”8I88″m,,mm’” 8
    ______”8_m”"_________”I8 “”‘
    _______”8_____________I8
    ______________________I8
    ______________________I8
    ______________________I8
    ______________________I8

    SvaraRadera
  3. Anonym14.6.10

    abuela estara siempre con el alma y corazon en cada año que termines tu escuela por que yo se que tu asistieras cada dia atus clases.
    un beso y un abrazo muy grande para mi tesoro Gabriel que esta muy hermoso en la foto.Besos y abrazos para mis amores.Los ama con toda el alma la abuela Martha

    SvaraRadera
  4. Tack för styrkekramen inför morgondagens skolavslutning, fattar inte hur detta ska gå...Detta är omänskligt....

    Kram

    SvaraRadera
  5. Anonym21.6.10

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera