onsdag 8 september 2010

9 månader


9 månader av oerhörd saknad, sorg, smärta, skudkänslor.
Vill så gärna veta att du har det bra där du är min älsking. Om du sparkar boll
eller bygger lego med Anthony, sitter och målar, ritar eller pysslar
med Lova, Hanna, Evelina och alla andra änglabarn. Vill så gärna veta
att alla änglabarn är tillsammans och har det bra.
Vill bara ha dig hos mig,lukta på dig, krama dig och aldrig släppa taget.
Vad jag saknar dig min älskling.
Saknaden och sorgen finns i
varje andetag.
Mamma älskar dig min ängel.

3 kommentarer:

  1. Anonym8.9.10

    Längtar något oerhört efter dig Adrian, tänder ett ljus varje eftermiddag för dig.
    Antagligen så sitter du och spelar ps3 eller leker med alla dina vänner där du är.
    Vet innerst inne att du har det underbart men ändå så känns det jättetungt härnere.

    Saknaden av dig är så stor.
    Du finns ej mer, men i mitt hjärta du nu bor.

    Jag tänker på dig varje minut
    Och saknaden av dig tar aldrig slut.

    Dag efter dag skriker mitt hjärta efter dig
    Och jag önskar så att du vore hos mig.

    DIn gudfar

    SvaraRadera
  2. Utan tvekan bygger de lego ihop, anthony hade precis kommit in i en legoperiod när han gick bort, och han hade börjat bli riktigt grym i fotboll. Så jag tror att han lär honom tricks.
    Jag tänker så på er, och alla andra änglaföräldar, såg att ni skrivit att det vaf en tuff dag idag. samma här, idag har det inte gått många stunder utan tårar....
    Många många kramar till er....Maria

    SvaraRadera
  3. Dessa tankar, minnen, förhoppningar, önskningar, längtan och saknad.
    Är så .... övermäktiga.
    Kram

    Ps. Visst fick du mitt inlogg?

    SvaraRadera