tisdag 5 oktober 2010

Saknad

Om ca en månad är det Adriàns födelsedag, om ca 2 månader är det jul, sedan nyår...
Många tankar i huvudet just nu, hur ska man klara av det?? Du skulle ha blivit 8 år, varför fick du inte det?
Måste ha nåt att göra för att inte tänka så mycket. Barnens rum behövdes göras iordning men ej hunnits med, så nu håller jag på och målar när Miguel sover. Det svåraste, när vi började göra iordning rummet, var att flytta Adriàns säng, det gjorde så ont i hjärtat. Den står i ett annat rum, men alla hans saker är kvar i hans låda under sängen. Hans nattduksbord ska hänga kvar på samma ställe, där brukade han lägga allt som inte Gabriel fick röra, vilket var väldigt mycket, och när Gabriel gick och rota i den lådan brukade Adriàn hota med att Gabriel inte skulle få någon veckopeng. Även nu går han och tittar i storebrorsans låda, men han frågar alltid Adriàn först och storebrorsan brukar alltid säga ja.



Mamma saknar dig så att det inte finns ord.
Älskar dig min lilla ängel.

2 kommentarer:

  1. Anonym6.10.10

    Ja det är f-n helst sjukt att vi ska kunna klara av dessa saker...Anthony fyller 18 december, skulle fyllt 11...Vi kommer fira honom ändå. Vi har kalas den dagen, vi träffas vid graven först och istället för "vanlig" present får alla ha med sig en heliuballong som vi släpper upp i skyn till Anthony...Julen har vi alltid flytt innan, åkt till Gran Canaria...vi har aldrig vart en traditionsfamilj tack å lov...men vi får se hur det blir i år...usch....
    kramar....maria

    SvaraRadera
  2. jag undrar också hur min jul ska se ut i år. Jag tror inte jag klarar av att fira den som vanligt. Åka någonstans är kanske inte fel. Orden om saknad är så sanna och kan inte bli mer rätt. Kramar

    SvaraRadera