söndag 7 november 2010

Grattis Älskling

Grattis vår ängel, i dag blir du 8 stora år.

5 kommentarer:

  1. Felicitaciones mi JEDI!!!
    Un abrazo a toda la familia!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym7.11.10

    Hoppas att DU håller hov i Himlen och bjuder alla änglabarnen på din favorittårta! 2002 var onekligen en speciell årgång...
    "Massmis med"
    Niklas

    SvaraRadera
  3. Grattis Adrian, hoppas Lova får vara med och fira dig idag då hon inte kan vara med på samma vis här och fira mig som också fyller idag. Jag hoppas du fått en massa kul att göra, och att du skrattat och varit glad.
    Och att alla andra Änglabarnen också fått ett roligt kalas...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis Adrian! Hoppas du har fått äta så många chokladbollar som du vill. I himlen får man säkert inte ont i magen av dom. Kram

    SvaraRadera
  5. Titti8.11.10

    Till min lilla/stora ängel. Av Edward Estlin Cummings:

    I carry your heart with me(i carry it in
    my heart)i am never without it(anywhere
    i go you go,my dear; and whatever is done
    by only me is your doing,my darling)
    i fear
    no fate(for you are my fate,my sweet)i want
    no world(for beautiful you are my world,my true)
    and it's you are whatever a moon has always meant
    and whatever a sun will always sing is you
    here is the deepest secret nobody knows
    (here is the root of the root and the bud of the bud
    and the sky of the sky of a tree called life;which grows
    higher than the soul can hope or mind can hide)
    and this is the wonder that's keeping the stars apart
    i carry your heart(i carry it in my heart)



    Jag bär ditt hjärta med mig(jag bär det i
    mitt hjärta)jag är aldrig utan det(vart
    jag än går går du,min kära; och vad som än är gjort
    av bara mig är ditt verk,min älskling)
    jag räds
    inget öde(för du är mitt öde,min söta)jag önskar
    ingen värld(för vacker du är min värld,min sanna)
    och du är vadsomhelst en måne har alltid betytt
    och vad än en sol alltid kommer sjunga är du
    här är den djupaste hemlighet ingen vet
    (här är rotens rot,knoppens knopp
    och himmelens himmel utav ett träd kallat livet;som växer
    högre än själen kan hoppas eller förståndet gömma)
    och detta är miraklet som skiljer stjärnorna åt
    jag bär ditt hjärta(jag bär det i mitt hjärta)

    Jag älskar dig Adrian!
    Titti

    SvaraRadera