torsdag 21 april 2011

Inbjudningskort.

Några kort har jag hunnit med de sista veckorna...

Så här blev inbjudningskorten till Miguel`s 1-års kalas. Helt nöjd blir man aldrig, men de vart ganska fina.



Ett dopkort har jag hunnit med också och....


... några påskkort nu när det är påsk.


Idag var vi hos dig min lilla älskling, vi satte upp påskris med fjädrar och påskägg.
Saknaden går inte att beskriva. Du fattas oss. Hoppas du får äta hur mycket påskgodis du vill, där du är.
Saknar dig min lilla ängel. Mamma älskar dig.

GLAD PÅSK önskar vi alla.

4 kommentarer:

  1. Korten är jättefina.
    Våra änglar äter nog så mycket godis dom orkar. Jag tror inte man får ont i magen där dom är. Jag önskar er också en Glad påsk.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så rör man blir när man ser bilen där lillebror ligger och sover med storebrors foto...usch...jag får så ont i hjärtat...jäkla skitsjukdomar som framförallt inte ska drabba små barn...Korten du gjort är underbara, kolla in min kompis blogg för inspiration...behöver jag säga att jag blir överlycklig varje gång jag får ett hemmagjort kort av henne...
    http://marieakerblad.blogg.se/
    Många kramar till er....Maria

    SvaraRadera
  3. Titti24.4.11

    Vad du är duktig som gjort så himla fina kort!!!
    Din älskling har säkert njutit av allt godis ni har lämnat hos honom...
    Jätte stor kram från mig!!!!

    SvaraRadera
  4. Anonym25.4.11

    Instämmer! Vilka otroligt fina inbjudningskort! Hoppas att påsken har varit fin för er,
    Massmis med
    Niklas

    SvaraRadera