måndag 8 mars 2010

3 månader


Det gör så ont att vakna varje morgon
Det gör så ont att det är sant
Det gör så ont i hela mitt hjärta
att du inte finns hos oss mer

Det gör så ont att andas utan dig
Det gör så ont att leva utan dig
Det gör så ont att låtsas vara stark
när man egentligen inte orkar

Det gör så ont att veta att allt är slut
Det gör så ont att du bara blev 7 år
Det gör så ont, i hela själen det känns
som ett stort sår som aldrig kommer att läka

Det gör så ont att inte få krama dig
Det gör så ont att inte få höra din röst
Det gör så ont att höra andra barn skratta
och veta att jag aldrig får höra ditt skratt igen

Det gör så ont att ha förlorat dig
Det gör så ont att leva kvar utan dig
Det gör så ont att behöva stanna här på jorden
i kanske 50 år till
utan dig

Leilla Schenberg

Mamma älskar dig mi corazon.

2 kommentarer:

  1. Titti8.3.10

    Jag älskar dig Adrian...
    para siempre...

    __$$$$$$$$$_____________________,,$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$__ ._____.___$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, '._,'_$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:,$$$ $$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$..
    _$*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*___*$,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,___'*
    ______,,$*$,$$**'___________'***$$***,,
    ____,,**__ '_.*__________________*___

    Titti

    SvaraRadera
  2. Hej gumman kan inte låta bli lämna ett avtryck här hos dej.
    Jag har själv mist en dotter som gick bort 2003 i meningokocksepsis så jag vet din känlsa den är så svår ,jag har fler barn med ett barn fattas hela tiden så är de .
    Du kan gå in på min blogg och läsa om du vill annelita.blogg.se
    Min dotter kom från gamleby och låg på västervikssjukhuset ..en jättekram och många tankar till dej / er om de är nått får du gärna fråga sorg är min stora kännedom .kram annelie

    SvaraRadera