söndag 8 augusti 2010

8/8

Oändlig,obeskrivlig saknad. 8 månader men ändå känns det som igår. Du saknas varje sekund. Vår lilla familj kommer aldrig att bli hel igen, du saknas.


Igår var vi på kalas, Adriàns kusin fyllde 8 år. Han är 3 månader äldre än Adriàn. Förra året var Adrián med, kusinen hade fått Lego i present, Adriàn som älskade att bygga Lego, hjälpte gärna till och bygga, så där satt de båda och byggde. Adriàn var så himla duktig på Lego och var så noggrann. Den bilden hade jag i huvudet hela dagen igår, jag såg dem sitta vid bordet och pratade och byggde Lego. Adriàn kanske skule bivit byggnadsingenjör eller nåt sånt om han fått växa upp. Det gör så ont att du inte fick växa upp, att jag inte kan hålla om dig min ängel. Vad jag saknar dig.



For no matter what she says…no matter what she feels
My surviving mom has a broken heart that time won't ever heal.

Kaye Des'Ormeaux

Saknaden och sorgen finns i varje andetag.
Mamma älskar dig min lilla ängel.

1 kommentar:

  1. Hej, tack för din kommentar i Edison blogg.

    Vilken fin pojke. Varför? Åtta månader. Jag förstår att tiden står stilla hos er, precis som den gör hos oss.

    David älskade också att bygga lego och jag har många byggen står på hyllan. Varför fick inte våra pojkar fortsätta med det?

    Många kramar
    Lotta

    SvaraRadera