torsdag 26 augusti 2010

Dagis



Den här veckan har Gabriel börjat på dagis igen efter sommarlovet. Han trivs väldigt bra, han blir inte ledsen när vi lämnar och vill inte åka hem när vi hämtar, vilket känns väldigt bra för oss att han trivs så bra. När det bara är Miguel och jag hemma, tobbe på jobbet och Gabriel på dagis, blir det så tomt här hemma. Tankarna börjar snurra i huvudet så det gäller att hålla sig sysselsatt för att inte tänka för mycket. Helst skulle jag vilja ha Gabriel hemma men jag vet att det är nyttigt för honom att gå på dagis.


Att måla och gunga är nog det roligaste på dagis enligt honom, fast hemma målar han inte så mycket. Adriàn älskade att måla i sin transformers målarbok och det gjorde han ofta, så när han gjorde det då ville Gabriel göra det också.

Miguel blir 5 månader nästa vecka. Han älskar att leka med storebrorsan, bara att se honom blir han glad.

Min lilla ängel Adriàn, du skulle ha vart med på den här kortet, mina tre älsklingar.
Vad jag saknar dig min älskling.
Saknaden går inte att beskriva.
Mamma älskar dig min lilla ängel.

4 kommentarer:

  1. Titti27.8.10

    Jag tänker mycket på Er.
    Många kramar!
    Titti

    __xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxx
    _xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    _xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    __xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    _______xxxxxxxxxxxxxxxxx
    ________xxxxxxxxxxxx
    __________xxxxxxxxx
    ____________xxxxx
    _____________xxx
    _____________xx
    _____________*

    SvaraRadera
  2. Sicka fina grabbar...
    Dom har det bra tillsammans alla änglabarnen, det måste vi tro...tänker jag inte så, så blir jag knäpp...Men saknaden är obeskrivlig...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh! Gullig bebis!

    SvaraRadera
  4. Anonym11.9.10

    grcias por dejarnos participar de estos momentos tu tia abuela carmen

    SvaraRadera