söndag 28 november 2010

1:a Advent

Mamma har bakat lussekatter åt dig min älskling. Som vi alltid gjort. 1:a advent ska det vara lussekatter och pepparkakor till frukost. Lussekatter med russin till Gabriel och utan russin till dig min lilla ängel. Du ville alltid hjälpa till när mamma skulle baka, vad jag saknar dig min älskling.

Förra 1:a advent fick vi vara på sjukhuset, som året innan det, men vi hade lussekatter och de tog slut på ett par dagar.

Ingen bra dag idag, mamma saknar dig så mycket min älskling.
Vill ha dig hos mig och krama dig.
God natt min lilla ängel imorgon får du dina lussekatter till frukost.

2 kommentarer:

  1. Varma kramar!
    Titti
    (> " " <)
    ( ='o'= )
    -(,,)-(,,)-

    SvaraRadera
  2. mariella29.11.10

    Tänker på er, vad ni går igenom kan vi inte föreställa oss men vi finns här för er! Barnen och vi pratar om kusinerna, kram!

    SvaraRadera