onsdag 1 december 2010

1 december

1:a december 2010. 1:a luckan på adventskalendern ska öppnas. 1 vecka till 1-årsdagen. Du och Gabriel längtade alltid till att öppna adventskalendrana. Förra året fick du Lego City och Gabriel Lego Pirates kalender, vi hade också gjort egna kalendrar. Din hängde vi inne på ditt rum och Gabriels hängde vi på rummet på Mc Donalds huset. Du sov med din Lego kalender bredvid dig och vaknade jätte tidigt för att öppna den. Du var så glad, fast vi fick vara på sjukhuset.


Gabriel ville inte, men du ville hjälpa till och göra kalendern.

Lite jul fin gjorde vi inne på rummet på B87.


Varje lucka öppnade du väldigt försiktigt så att den inte gick sönder. Du brukade bygga ihop det som var i, sedan lägga tillbaka den och stänga luckan, du var alltid så noga och försiktig med dina grejer.



Gabriel öppnade också sin kalender. När Gabriel skulle sova idag frågade han mig om jag kom ihåg att Adriàn, efter att han öppnat 2 luckor på sin kalender ångrade sig och ville hellre ha Gabriels kalender, det gick bra sa Gabriel och de bytte Lego kalendrar med varandra Snäll lille brorsa.


Vad jag saknar dig min älskade ängel.
Mamma älskar dig.
Saknar dig i varje andetag.

4 kommentarer:

  1. Fina pojke, livet är så orättvist...
    Idag var jag förbi Anthony...hittade kalendrar på Netto, choklad "FBC Barcelona"...Jag ställde en sådan hos Anthony idag, de är ju inplastade så de kan stå ända fram till jul..Men det är så förbannat fel...våra fina grabbar...
    Kramar....Maria

    SvaraRadera
  2. Titti2.12.10

    Vad fint ni brukade göra på sjukhuset! Ni gjorde så att Adrian hade det så bra som det bara gick. Han uppskattade det verkligen, det ser man på bilderna, alltid lika glad...
    Många kramar
    Titti

    SvaraRadera
  3. Anonym4.12.10

    Jag vet att du/ni, vi kommer att känna och uppleva lycka igen. En "djupare känsla av lycka" eftersom vi vet vad sann lycka är...
    "massmis med"
    Niklas

    SvaraRadera
  4. Ja, det här är en svår tid. Allt är fel.
    Många många kramar
    Lotta

    SvaraRadera