torsdag 23 december 2010

23 dec.


Idag är det 1år sedan du begravdes. Kl: 11:00 den 23 December 2009 ringde kyrklockorna för dig. Inne i kyrkan låg du i din fina vita kistan omringad av blommor och ljus. Ceremonin blev så fin som vi ville ha det och vi hade en STAR WARS låt med, hoppas du du log från himlen när vi spelade den.

Imorgon är det jul, vi får kämpa så att våra livlinor (som Hannas pappa så fint säger) får en så trevlig jul som möjligt. Du finns i mina tankar varje sekund min lilla ängel.

GOD JUL till alla.
Tack till alla som bidragit till Adriàns minnesfond, ni har en speciell plats i våra hjärtan.
Till alla änglaföräldrar många många styrkekramar.

Mamma saknar och älskar dig min lilla ängel.

6 kommentarer:

  1. Ya saben familia que mi abrazo siempre está con todos ustedes!!!

    SvaraRadera
  2. Feliz Navidad! Estoy pensando en ti hoy! Espero que lo están haciendo bien. Entiendo que lo extraño. Me gustaría que pudiera volver. También estoy pensando en Alma hoy. Probablemente se hará cargo de Alma. Es probable que celebrar la Navidad juntos.

    SvaraRadera
  3. Älskar dig Adrian!

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    SvaraRadera
  4. många kramar tillbaks...massor...Vad är det för bro i bakgrunden på bilden? Ser ut som i Gbg...

    SvaraRadera
  5. Jag har inte direkt varit med om några tecken innan, har väl inte heller direkt trott på det om jag ska vara ärlig, men detta som hände häromnatten går ju inte att undgå att tro på....
    Varje gång jag skriver en kommentar på någon änglaförälders blogg, eller skriver på min egen så blir jag så smärtsamt medveten om vad vi faktiskt går igenom...annars emellanåt så är det nästan som om jag förtränger det hela...vägrar jag acceptera så har det heller inte hänt...Osunt av mig att tänka så...men jag orkar inte med mig själv annars....
    Många kramar till er...Maria

    SvaraRadera
  6. Anonym28.12.10

    Jag var inte medveten om att Adrian begravdes dagen innan julafton....
    Har ni kunnat hantera era känslor...?
    Massmis och åter massmis med
    Hannas pappa

    SvaraRadera