måndag 11 januari 2010

Meningslöst.

Allt känns så meningslöst. Känner inte glädje för nånting. Stiger upp på morgonen, går till jobbet, försöker hålla tårarna tillbaka och gör det jag ska, fast egentligen vill man bara ligga kvar i sängen för man vet att du inte kommer att vara hos mig idag helller. Kommer hem och gör det bästa för att visa mig stark inför Gabriel. Snart åker vi på semester men känner ingen glädje, bara skuldkänslor att vi åker utan dig, varför fick du inte vara kvar hos oss? Kom tillbaka. Saknaden blir bara värre för varje dag. Vad jag saknar dig min älskling. Mamma älskar dig. God natt min ängel.

1 kommentar:

  1. Anonym12.1.10

    Anoche sonie contigo......
    en mi suenio pude sentir tu cuerpecito pegado ami, tus manitas,tus bracitos tu cabecita peladita que bese un millon de veces y me mirabas con tus hermosos ojos grandes como solo tu sabes acerlo y pude repetirte muchas veces lo mucho que te amo.
    Anoche sonie contigo....
    no queria que terminara la noche que te apartaras de mi .
    No se como , pero de alguna forma mi alma llega hasta donde tu estes.
    Sabes mi corazon de abuela ...
    Siempre nos encontraremos en mis suenios hasta que nos encontremos para no separarnos nunca. Te ama tu abuela
    Vuelve pronto.

    SvaraRadera