onsdag 3 februari 2010

Lite annat.

Blir ju väldigt mycket sorg i bloggen just nu, men det är ju en blogg för att beskriva hur man mår , hur man tar dagarna , tankar osv , men i dag tänkte jag skriva ifatt lite om semestern.

Vi drog alltså till Gran Canaria 15 januari, Vicky och jag tänkte dte skulle vara skönt för Gabriel och få lite omväxling, han har varit underbar dom här åren, älskat att följa med Adrian till sjukhuset, man vet nu att man gjort rätt alla gånger man tänkt att det kanske är bättre att han stannar hemma, han fick verkligen chansen att vara med Adrian hela tiden.

Gabriel älskade verkligen att flyga , han satt och klappade händerna när vi lyfte och bara gapskratta rakt ut. Det var verkligen skönt att stiga ur planet till +22 grader kl 21, Gabriel var helt fundersam vart all snö tagit vägen.
Hotellet var helt perfekt, 850 kvadratmeter pool, stor lekpark , resturang , barer och en liten affär. Det vart många timmar vid poolen då Gabriel älskar och bada, han köpte cyclop och höll till mer under vattnet än över , jag såg mig själv i han , för jag var likadan. Vädret var perfekt + 26 varje dag.

Det som tyngde Vickan och mig under resan var självklart att det fattades någon, och det gjorde så ont, men ibland var man glad att få se att Gabriel hade det så kul.

Älskar dig Adrian, till solen och tillbaka.
Älskar dig Gabriel, till solen och tillbaka.

1 kommentar: