fredag 9 juli 2010

Gravsten



Idag kom den. Adriàns fina gravsten. Den skulle kommit om 2 veckor, om vi hade tur, men istället kom den 2 veckor för tidigt, så vi blev väldigt förvånade men även väldigt glada att få den. En Jedi sten till vår modiga Jedi, som kämpade så länge, in i det sista. VÅR JEDI ADRIAN, den modigaste av alla jedis.

Det kändes väldigt svårt att se gravsten på plats, ännu en påminelse att han inte kommer tillbaka, att min lilla ängel ligger där. Varför?
Mamma älskar dig och saknar dig i varje andetag
min lilla älsking.

5 kommentarer:

  1. Anonym10.7.10

    ne ose como expresarme solo te escribo con el corazon decirte mi gran heroe que estas en todas lascosa hermosa que existen eres algien tan especial que cuando se mira un pajarito ouna flor o los pececitos se que estas alli riendote y jugando con ellos por que tu sonrisa siempre esta presente. y nunca te olvidare te amo mi heroe hoy y siempre tu tia abuela.

    SvaraRadera
  2. Jag kände med att det var så himla tufft att min son låg där och att det blev så deffinitivt med gravstenen. Mitt ex sa då" Han finns inte där Maria, det är bara hans skal, han finns runt omkring oss..Jag jobbar på att försöka tänka så...

    Undrar om adrian och anthony firar nu med varsin glass eller läsk...spanien har ju precis vunnit vm...Pratade precis med mina barns pappa som befinner sig där med sin familj, det var ett herrans liv på gatorna..Härligt, Hoppas adrian och anthony tillsammans med resten av spanien, en fin tanke...kram

    SvaraRadera
  3. Glömde ordet "firar" i sista meningen...ja dip till chipsen får vi hoppas de har, det gillar anthony med, å sen hoppas jag att adrian lär anthont spanska, han skulle läsa de som tillval, kunde ju bara lite enstaka ord genom våra resor. Men han ville ju kunna mer eftersom hans pappa pratar spanska. Tyvär fick han aldrig läsa det som hemspråk eftersom jag levde ensam med barnen....Hur som helst, hoppas adrian lär honom nu....

    Kram....

    SvaraRadera
  4. Anonym5.8.10

    te quiero ayer hoy y ciempre estaras en mi corazon heres demaciado especial para no quererte y recordarte tu tia abuala

    SvaraRadera
  5. www.gravstenar.eu big discount like -40 %

    SvaraRadera