söndag 5 december 2010

Jag mår bra ! eller?


(Almers Hus i Varberg var Adriàns favorit resmål)

Kom på mig själv idag efter att fått frågan hur mår du Tobbe, bara bra sa jag.
Samma svar har jag snart sagt ett helt år utan att jag tänkt på varför jag svarat så.
Frågan är så enkel , mår du bra! JA eller NEJ. Så mår jag bra då , inte särskilt mycket, undrar då varför jag säger att jag är OK , kanske för att jag inte orkar förklara att jag fortfarande mår som den dagen när läkaren sa att det var dags att stänga av respiratorn som höll min älskling vid oss, som höll honom varm , sen den stunden har man gått in i ngt skal och bara tittat ut ibland.

Snart har ett helt år fullbordats sen du beslöt dig för att gå före till den värld där vi alla ska mötas, där vi ska träffas igen och jag får krama dig och känna din kind mot min. 1 år som känns som 1 minut sen du försvann från oss, vi saknar dig varje sekund älskling.



(Gabriel redo att åka på disco.)

I går Lördag var Gabriel på sitt första disco med sin kompis Leo, Gabriel var så stolt och glad, han var inne på toaletten och fixa håret och tog på parfym i smyg han vart en riktig Don Juan. Det var första gången han var iväg helt själv , gissa om han var mallig när han kom hem. Han har förändras så mycket Gabriel sen Adrian gick bort, Adrian har alltid varit Gabriels idol och han har gjort allt Adrian har gjort om Adrian inte orkade göra ngt så ville inte heller Gabriel göra ngt , han bara fanns där för Adrian hela tiden. Adrian kunde man dela upp i 2 delar , 1 del när han var bara var den vanliga lugna Adrian och 1 del när han fick sitt kortison då hans humör inte alltid var så lätt att tas med , Gabriel är exakt likadan förutom att han inte tar ngt kortison , så man undrar var han fått sitt humör ifrån.



Jag sa till Vickan idag att Miguel kommer se ut som Adrian exakt när han växer upp, jag tycker han är en kopia på Adrian , både utseendemässigt och i alt han gör .
Miguel är så härlig , han har det latinska blodet i sig och dansar så fort han hör musik, och han dansar så otroligt bra T.o.m i takt till musiken, det är pappas pojke det, tjejerna kommer att stå i kö.


Jag älskar dig bubben till solen och tillbaka , nu är det ytterligare 1 dag mindre tills vi ses igen.

Massor av pussar till dig Adrian.

2 kommentarer:

  1. Titti6.12.10

    Ni finns i mina tankar!
    Titti

    ´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´¶¶

    SvaraRadera
  2. Anonym6.12.10

    Jag gillade uttrycket "en dag mindre..."
    Det är ju så det är!
    "Massmis med"
    Hannas pappa

    SvaraRadera